Στο μάθημα της Οδύσσειας και της Ιλιάδας στην Α’ και Β’ γυμνασίου αντίστοιχα, στο 2o τετράμηνο, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και επέλεξαν να αναπαραστήσουν μια σκηνή που τους άρεσε με τον δικό τους τρόπο. Οι επιλογές που είχαν ήταν είτε να ζωγραφίσουν, είτε να συνθέσουν ένα κολάζ φωτογραφιών σε χαρτόνι ή ηλεκτρονικά, είτε να αναγνώσουν ένα κομμάτι οπτικοποιώντας το, είτε να δραματοποιήσουν μία σκηνή, αφού δημιουργήσουν ένα δικό τους θεατρικό κείμενο. Η κάθε ομάδα διάλεξε αυτό που της άρεσε περισσότερο.
Οι εντυπώσεις των παιδιών ήταν μοναδικές. Η συνεργασία, ο αυτοσχεδιασμός, η καλή διάθεση ήταν τα μυστικά της επιτυχίας τους. Με αυτόν τον διαφορετικό τρόπο προσέγγισης των ομηρικών επών, τους δόθηκε η δυνατότητα να δημιουργήσουν και να έρθουν κοντά όχι μόνο με τους συμμαθητές τους, αλλά το κυριότερο με το αγαπημένο τους μάθημα, τα Ομηρικά έπη .