Ερωτηματολόγιο Περιβ/κής Έρευνας στάσεων και συμπεριφορών της οικογένειας
Η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας αποφάσισε να εκπονήσει ένα ερωτηματολόγιο, βασισμένο στους οδηγούς που μας έχουν αποσταλεί, για να αποτυπώσει στάσεις και συνήθειες των γονιών και της οικογένειας γενικότερα σχετικά με την διαχείριση του νερού ,των απορριμμάτων ,της ενέργειας ,των διατροφικών συνηθειών και των μετακινήσεων .Αυτό δημιουργήθηκε με τη μορφή φόρμας από το google drive, για να μπορέσουμε να έχουμε…
Διαδικτυακή ξενάγηση στο ερευνητικό κέντρο Cern της Ελβετίας
Σήμερα, 26-2-2024 πραγματοποιήθηκε άλλη μία διδακτική επίσκεψη στο συνεδριακό κέντρο επιμελητηρίου Καλύμνου , όπου και έλαβε χώρα Διαδικτυακή ξενάγηση στο ερευνητικό κέντρο Cern της Ελβετίας/Γενεύης, μαθητών/τριών της Β’ καιν Γ’ Γυμνασίου με την επιμέλεια του Φυσικού του σχολείου , Γαλουζή Νικολάου και της εκπαιδευτικού, Μητσιάκου Ευαγγελίας. Η διαδικτυακή αυτή επίσκεψη των μαθητών/τριών του Γυμνασίου στον επιταχυντή CERN στη Γενεύη είναι μια…
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΡΑΦΗΣ …
Σήμερα το πρωί, πραγματοποιήθηκε μία πρωτότυπη διδασκαλία στο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου του νησιού μας, για τους μαθητές της Α’ Γυμνασίου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας. Η διδασκαλία αυτή στηρίχθηκε σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Επιγραφικού Μουσείου, που στόχο έχει την εξοικείωση των μαθητών με τις αρχαίες ελληνικές επιγραφές. Οι μαθητές μας, δηλαδή, μέσα από στοχευμένες δραστηριότητες μελέτησαν τις…
Σχεδιασμός μαθήματος με συνδυασμό εκπαιδευτικών εργαλείων, google cloud πρόσθετων και τεχνητής νοημοσύνης.
Σχεδιασμός μαθήματος με συνδυασμό google cloud, πρόσθετου peardeck.com και τεχνητής νοημοσύνης Παράδειγμα διδασκαλίας – Ο Χριστός Μοναδικός Διδάσκαλος Α’ Γυμνασίου 2024 Παρακολουθώντας το τρίτο σεμινάριο του etwinning : ““Εργαλεία δημιουργίας ιστοτόπων – Συνεργατικά και υποστηρικτικά εργαλεία” έμαθα για τη χρήση πρόσθετων στη δημιουργία παρουσιάσεων που τις κάνουν διαδραστικές, με δυνατότητα διά ζώσης, σύγχρονης διδασκαλίας με την παράλληλη χρήση τάμπλετς που προσφέρει το σχολείο.…
Οικολογείν και …επιχειρείν…
Αφού η περιβαλλοντική μας ομάδα συσκεύασε το αγνό , βιολογικό μας λάδι σε μικρά μπουκαλάκια, που στόλισε και περιποιήθηκε ιδιαιτέρως με βότανα που συνέλλεξε από τις πλαγιές του σχολικού περίγυρου, τα διέθεσε προς πώληση σε κεντρικό σημείο του νησιού μας, προκειμένου να συγκεντρώσει κάποιο ποσό, εν όψει της προγραμματισμένης επίσκεψής μας στο ΚΠΕ Καρπενησίου τον Μάρτιο του 2024.
Διδασκαλία με την πρόταση της Τεχνητής Νοημοσύνης (magic school) –
Μοναχισμός – Β’ Γυμνασίου – 2024
ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΝΔΡΕΑ…!!!
Μοναδική η εμπειρία σήμερα η επίσκεψή μας στο ξωκλήσι του Αγίου Ανδρέα στην Δυτική πλευρά του νησιού μας…Ακολουθώντας ένα μονοπάτι μέσα στην χαρακτηριστική , θαμνώδη χλωρίδα του νησιού μας , από την οποία η περιβαλλοντική μας ομάδα συνέλλεξε δείγματα για την δημιουργία βοτανολογίου, φτάσαμε στον γραφικό χώρο της εκκλησίτσας, με την καταπληκτική θέα… Οι μαθητές μας προσκύνησαν, γνώρισαν και αυτήν την…
Επίσκεψη και μάθημα στον Ιερό Ναό Αγίου Μάμμα
Σήμερα, Πέμπτη, 18 Ιανουαρίου 2024, επισκεφθήκαμε με το Β1 τον Ιερό Ναό Αγίου Μάμαντος Καλύμνου με σκοπό να μελετήσουμε την αρχιτεκτονική του ναού και τους εικονογραφικούς αγιογραφικούς κύκλους της ορθόδοξης ζωγραφικής. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στον Ναό, αναγνώρισαν τα αρχιτεκτονικά μέρη της ορθόδοξης ναοδομίας, σύμβολα των κατακομβών στους σύγχρονους ναούς, ονόμασαν τα μέρη του Ναού, εντόπισαν τη θέση κάθε εικονογραφικού κύκλου της…
Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ…
Όλο το προηγούμενο διάστημα, οι μαθητές μας με την βοήθεια και καθοδήγηση των καθηγητών τους, συγκεντρώθηκαν στον αύλειο χώρο του σχολείου μας, όπου υπάρχουν ελαιόδεντρα και με τα κατάλληλα σύνεργα , κλάδεψαν και μάζεψαν τις ελιές. Στη συνέχεια, μετέφεραν τους καρπούς στο τοπικό ελαιοτριβείο στο Βαθύ , όπου παρακολούθησαν όλη τη διαδικασία του αλέσματος, με κατάλληλη ξενάγηση και είδαν το πολύτιμο…