Δημιουργία και αποστολή κομποσχοινιών – σταυρών στην Ορθόδοξη Ιεραποστολή της Μαδαγασκάρης
για τις βαπτίσεις Ορθοδόξων Αδελφών μας την Ανάσταση του 2024
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΠΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
https://www.canva.com/design/DAF-SCGhsiA/LQQ5SMsEdJPZ_CUkijvLTg/edit?utm_content=DAF-SCGhsiA&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton https://1drv.ms/p/c/c1020263fc63a9f0/EXH2x-kv3mtEgCej6CCyrtwBVB9Xjrfd96GqIA2KV3QQEA https://docs.google.com/presentation/d/1WyXrxxl1zXIbY8WatZs-dlt4Tm3qbKR-b8Ty6fyKiic/edit?usp=sharing_eil_m&ts=65eaa20d https://docs.google.com/presentation/d/1wD-999sXm98W5k15k_jQX94TWh4Lox1LlRpOPhUuCbw/edit?usp=sharing_eil_m&ts=65fb4863 https://2gym-kalymn.dod.sch.gr/wp-content/uploads/2024/04/YAMAHA-Περιήγηση.pdf https://2gym-kalymn.dod.sch.gr/wp-content/uploads/2024/04/YAMAHA-Περιήγηση-1.pdf
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Erasmus+
Μόλις επέστρεψε η ομάδα του σχολείου μας από το Καόυνας της Λιθουανίας, που μετακινήθηκε στο πλαίσιο του Erasmus+KA122-SCH – Short-term projects for mobility of learners and staff in school education, με τίτλο του project “ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ”. Συγκεκριμένα, 9 μαθητές δικοί μας της Γ΄ Γυμνασίου , συνοδευόμενοι από 3 εκπαιδευτικούς, μετακινήθηκαν στο Κάουνας από τις 18-4-2024 έως τις 25-4-2024 ,…
Aγαπάμε το νησί μας και δρούμε συλλογικά
Την Κυριακή, 14-4-2024, η περιβαλλοντική μας ομάδα ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμα της τοπικής Δημοτικής Αρχής προς όλα τα σχολεία να συμμετέχουμε στην συλλογική, εθελοντική δράση καθαριότητας διαφόρων περιοχών του νησιού μας. Έτσι, εμείς επιλέξαμε την παράκτια περιοχή του Βουβάλι-Ιχθυόσκαλα , με την υπάρχουσα εκεί μικρή παραλία, το λιμάνι και όλο τον περιβάλλοντα ,παράκτιο χώρο.
Εργασία για Κρασί της Περιβαλλοντικής Ομάδας 2ου Γυμνασίου
Μετά από έρευνα , αυτοψία σε τοπικό αμπελώνα και άντληση πληροφοριών από τοπικό παράγοντα του νησιού, μια ομάδα μαθητών της περιβαλλοντικής μας ομάδας συνέθεσε την παρακάτω ενδιαφέρουσα εργασία… https://www.canva.com/design/DAF60o_AqLg/JiPW-1z1rdMvOwFtQxuvpg/edit?utm_content=DAF60o_AqLg&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
Ερωτηματολόγιο Περιβ/κής Έρευνας στάσεων και συμπεριφορών της οικογένειας
Η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας αποφάσισε να εκπονήσει ένα ερωτηματολόγιο, βασισμένο στους οδηγούς που μας έχουν αποσταλεί, για να αποτυπώσει στάσεις και συνήθειες των γονιών και της οικογένειας γενικότερα σχετικά με την διαχείριση του νερού ,των απορριμμάτων ,της ενέργειας ,των διατροφικών συνηθειών και των μετακινήσεων .Αυτό δημιουργήθηκε με τη μορφή φόρμας από το google drive, για να μπορέσουμε να έχουμε…
Διαδικτυακή ξενάγηση στο ερευνητικό κέντρο Cern της Ελβετίας
Σήμερα, 26-2-2024 πραγματοποιήθηκε άλλη μία διδακτική επίσκεψη στο συνεδριακό κέντρο επιμελητηρίου Καλύμνου , όπου και έλαβε χώρα Διαδικτυακή ξενάγηση στο ερευνητικό κέντρο Cern της Ελβετίας/Γενεύης, μαθητών/τριών της Β’ καιν Γ’ Γυμνασίου με την επιμέλεια του Φυσικού του σχολείου , Γαλουζή Νικολάου και της εκπαιδευτικού, Μητσιάκου Ευαγγελίας. Η διαδικτυακή αυτή επίσκεψη των μαθητών/τριών του Γυμνασίου στον επιταχυντή CERN στη Γενεύη είναι μια…
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΡΑΦΗΣ …
Σήμερα το πρωί, πραγματοποιήθηκε μία πρωτότυπη διδασκαλία στο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου του νησιού μας, για τους μαθητές της Α’ Γυμνασίου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας. Η διδασκαλία αυτή στηρίχθηκε σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Επιγραφικού Μουσείου, που στόχο έχει την εξοικείωση των μαθητών με τις αρχαίες ελληνικές επιγραφές. Οι μαθητές μας, δηλαδή, μέσα από στοχευμένες δραστηριότητες μελέτησαν τις…
Σχεδιασμός μαθήματος με συνδυασμό εκπαιδευτικών εργαλείων, google cloud πρόσθετων και τεχνητής νοημοσύνης.
Σχεδιασμός μαθήματος με συνδυασμό google cloud, πρόσθετου peardeck.com και τεχνητής νοημοσύνης Παράδειγμα διδασκαλίας – Ο Χριστός Μοναδικός Διδάσκαλος Α’ Γυμνασίου 2024 Παρακολουθώντας το τρίτο σεμινάριο του etwinning : ““Εργαλεία δημιουργίας ιστοτόπων – Συνεργατικά και υποστηρικτικά εργαλεία” έμαθα για τη χρήση πρόσθετων στη δημιουργία παρουσιάσεων που τις κάνουν διαδραστικές, με δυνατότητα διά ζώσης, σύγχρονης διδασκαλίας με την παράλληλη χρήση τάμπλετς που προσφέρει το σχολείο.…